Agenda Forum IAB 2024*
* Program może jeszcze ulec zmianie ** Prezentacja Sponsora Forum IAB
10:10
TBC
10:35
Starlink. Kosmiczna rewolucja czy megaproblem?
Karol Wójcicki,
Popularyzator astronomii, Z głową w gwiazdach
11:00
The Age of Performance – Human and Digital.
Bianca Best,
Global Growth Officer Performics, Executive Coach, Publicis Groupe
11:25
Trends in Cybersecurity and Cyber-Defence – from Hybrid Threats to High-Risk AI systems.
Marco Gercke,
,
12:10
E-commerce 3.0 - trendy i oczekiwania uczestników rynku w Polsce.
Radek Wierzbiński,
Head of Advertising Communication & Education, Allegro
12:35
Audyt audytorów: szukamy #gendigital.
Anna Gruszka,
Przewodnicząca Rady Programowej QUALID,
13:00
Człowiek w świecie sztucznej autentyczności - jak AI przekracza granice ludzkiej percepcji okiem neuronauki.
Marcin P. Stopa,
Head of NeuroResearch, Neuroinsight Lab
Gabriela Lupa,
Head of Neuromarketing Division w Neuroinsight Lab, Head of Marketing and Animation Studio, SeeWidely
13:25
Dlaczego doszło do Pandora Gate. Czyli o "Karcie praw dziecka w biznesie".
Magdalena Bigaj,
twórczyni i prezeska, Instytut Cyfrowego Obywatelstwa
SALA 1
SALA 2
SALA 3
SALA 4
Trendy
Człowiek w centrum
Transformacja cyfrowa i innowacje
Digital future
14:50 - 15:10
25 lat digitalu w moich 30 latach w branży (i to nie koniec!). Jak lekcje z przeszłości wpływają na przyszłość?
Tadeusz Żórawski
Co łączy generacje Naszej Klasy i TikToka? Poznajcie Gen BLIK.
Krzysztof Ziewiec, Polski Standard Płatności, operatorze BLIKA, Adam Miecznikowski, Change Serviceplan, Alicja Pietraszewska, Spark Foundry
"Młodość nie wieczność", czyli o dojrzewaniu programmatic w przyspieszonym tempie.
Kamil Glenszczyk, Google Ireland
Wszystko wszędzie na "żądanie" - czy świat 100% on demand to przyszłość czy tylko życzenie?
Maciej Świątek, Mindshare Polska , Krzysztof Dłużniewski, Wolt Polska
15:20 - 15:40
Unlocking Impactful Entertainment. **
Dominika Skirło, TikTok
TBC **
TBC **
Tomasz Przybyłowicz, Media&Leads
Gdzie jest Twój RIZZ*?
Agnieszka Gajzler, Wirtualna Polska
15:50 - 16:10
Historia e-fektywności, czyli które kanały digitalowe rzeczywiście działają, jak to się zmieniło w czasie i co przed nami.
Małgorzata Hejka, Spark Foundry , Michał Pyc, Spark Foundry
Lazy Girl Job – lenistwo, brak zaangażowania czy też nowoczesne i sprytne podejście do wykonywania absurdalnych zadań w korpo?
Agnieszka Parfienowicz, GroupM Nexus , Anna Rusiłowicz, GroupM
Where is your cookie? Czyli wyścig zbrojeń na nowe, ale czy lepsze czasy…?
Aleksandra Załęska, Gemius , Marcin Niemczyk, Polskie Badania Internetu
Przyszłość handlu z AI: odkryj praktyczne zastosowania Gemini. **
Dorota Bigo, Google Poland, Piotr Marzec, Google Cloud
16:20 - 16:40
Coś starego, coś nowego, coś pożyczonego. O wzorcach zachowań widzów CTV.
Joanna Kopeć, Nielsen
TBC **
Jak uprościć proces podejmowania decyzji w organizacjach dojrzałych cyfrowo?
Jarosław Serednicki, Żabka, Rafał Wachnik, Value Media
AI - artificial intelligence czy artificial insight. Czy sztuczna inteligencja zastąpi działy badawcze?
Agata Czech, Haleon
16:50 - 17:10
Czego sportowcy i alkoholicy mogą nas nauczyć o ostatnich 25 latach reklamy?
Stanisław Grabowski, EssenceMediacom
Happy trolling – jak przez 25 lat Polacy stali się ekspertami od wszystkiego, publikując opinie w internecie.
Olga Wójcicka, Mediahub, Marta Głowacka, MullenLowe Warsaw
AI w Analityce Marketingowej - to prostsze niż myślisz.
Piotr Kociszewski, CSA (part of Havas Media Network)
Od pre- do post-cookie w 20 minut.
Witold Wrodarczyk, Adequate Interactive Boutique
SALA 1
SALA 2
SALA 3
SALA 4
Trendy
Człowiek w centrum
Transformacja cyfrowa i innowacje
Odpowiedzialność
09:30 - 09:50
Kod Internetu: historia bardzo osobista.
Filip Beźnicki, Stratosfera
Phygital zjada świat. Czy technologia zostawia jeszcze miejsce dla człowieka?
Izabela Franke, Future Mind
Innowacja to porażka.
Bartek Hanus, Leo Burnett
Świat reklamy internetowej po DSA.
Justyna Doniec-Niezgoda
10:00-10:20
Przestań być bannerem. Zostań treścią. Jak zdobyć uwagę odbiorców w kanale native: strategie kreatywne oparte o analizę 75 milionów kliknięć. **
Patrycja Tokarska, Taboola
Od footfall do footprint, czyli jak technologia pozwala nam odkryć konsumenta na nowo. **
Mateusz Chołuj, Proxi.Cloud
Marketplace - nowe horyzonty dla marki: od wyzwań do rozwiązań.
Dorota Dałek, Allegro, Anita Wróbel, Allegro
Czas na egzamin z etyki w digitalu.
Sławomir Skowerski, GoldenSubmarine
10:30-10:50
20 lat z badaniem internetu. Jak zmieniał się obraz polskiego rynku internetowego.
Krzysztof Mikulski, Polskie Badania Internetu
Jak mówić o digitalu, żeby zrozumiała nas Mama?
Agnieszka Petla, OMD Group
Sztuczna inteligencja w kampaniach omnichannel. **
Grzegorz Marczak, Hybrid
Czy w przetargach digitalowych także wszyscy gramy w BINGO? **
Michał Szczur, Mindshare Polska, Adrian Kawecki, Mindshare Poland
11:00 - 11:20
Transformacja: od wydawcy do właściciela DSP reklamowego. **
Kacper Krzak, Wirtualna Polska
Czy ktoś w ogóle słyszał o emerytach branży reklamowej? Obawy, potrzeby i plany osób w wieku przedemerytalnym świata reklamy.
Damian Borowiec, MediaHub
Czy jest na sali retail mediowiec? Perspektywa marki na retail marketing w praktyce.
Wojciech Starzewski, Samsung
Kapibara w polskiej szkole, czyli jak branża digitalowa może zrobić coś realnie dobrego dla innych.
Olga Barańska, TVN, Anna Kuropatwa, Havas Media CSA
SALA 1
SALA 2
SALA 3
SALA 4
Efektywność
Człowiek w centrum
Transformacja cyfrowa i innowacje
Odpowiedzialność
11:40 - 12:00
Skoro „emocje sprzedają”, to Republika TV sprzedaje najwięcej? O targetowaniu na emocje oraz jego wpływie na wskaźniki Attention i Cognition.
Żaneta Szysz, Mindshare Poland, Dorian Szymański, Mindshare Poland
Człowiek nieobliczalny - czyli czy romantyzm, Freud i zakład sprzed 25 lat mogą powiedzieć nam coś o przyszłości digitalu?
Mateusz Garbarczyk, Value Media
Leveraging Data & AI To Drive Outcomes **
Hubert Świtalski, DoubleVerify
12 lat w retargetingu - od młodości do dojrzałości i kolejnej rewolucji. **
Urszula Salawa, RTB House, Mateusz Dąbrowski, RTB House
12:10 - 12:30
Kupuję smart i nie ekscytuję się waszymi markami. **
Marcin Lenkiewicz, Grupa BLIX
TBC **
Sejmflix Challenge. Jak robić media dla nowych odbiorców i nie przestać być mediami?
Rafał Madajczak, Gazeta.pl
Od wolności do digitalowego panoptykonu. Jak pozory informacji czy bezpieczeństwa kawałek po kawałku pozbawiają nas wolności.
Szymon Kukanow, PHD
12:40 - 13:00
Owczy trend. Czyli dlaczego w digitalu podążanie za chwilową modą wielokrotnie nie sprawdzało się w długim okresie?
Piotr Grabowski, Saatchi&Saatchi, Marcin Skrzypek, Saatchi&Saatchi
Pokolenie Netflix vs pokolenie MTV – „Ślepnąc od świateł”...dużego miasta vs „szyby niebieskie od telewizorów”, czyli wielowymiarowość dużego ekranu.
Szymon Lipiński, Wavemaker / GroupM, Maciej Olenderczyk, GroupM
The Revolution in CTV Advertising: How Generational Changes in TV Habits has Transformed TV Advertising.
William Jones, Adform
Od czarno-białego SMS’a do kolorowego RCS’a. Rewolucja w komunikacji z klientem eCommerce. **
Włodzimierz Sokół, Orange Polska S.A., Kamil Paduch, Tide Software
SALA 1
SALA 2
SALA 3
SALA 4
Efektywność
Człowiek w centrum
Transformacja cyfrowa i innowacje
Odpowiedzialność
13:50 -14:10
Świat digital kontra rzeczywistość – jak uproszczenia mogą prowadzić do błędnych decyzji.
Jarosław Dejneka, EssenceMediacom
Ok, Boomer, pogadamy?
Katarzyna Lewińska, Kantar Polska, Paweł Ciacek, Research Collective
TBC **
Szykujcie popcorn, jest inba! Czego uczą nas o konsumentach internetowe afery i dlaczego warto je analizować.
Justyna Pyzik, Publicis Worldwide Poland, Katarzyna Czajkowska, Publicis Worldwide
14:20 - 14:40
Jak dotrzeć z reklamą video do osób, które przestały oglądać telewizję i nie uzależniły się od mediów społecznościowych? **
Emil Pawłowski, Gemius, Radosław Gołąb, AMS
Kiedy zero jest większe niż trzy – "zero party data" jako skuteczna alternatywa dla "third party cookies" w targetowaniu reklam na przykładzie kampanii marki Apart.**
Artur Manista, QuestPass, Michał Stawecki, Apart
Short social video - "lingua franca" digitalu.
Adam Kręgielewski, Labcon, Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska, Marta Rysia Jarkiewicz, Żywiec Zdrój/Danone
TBC **
14:50 - 15:10
Od last click do single click - co czeka ścieżkę zakupową online?
Aleksandra Przybył, OMD Group, Weronika Golon, OMD Group
O śmiałości i trójkątach. Czy kradnąc serca Zetek można zawładnąć też starszyzną?
Ewa Doligalska, PepsiCo, Agata Szustak, Zenith
More data, more problems. Dlaczego jedno źródło danych jest lepsze od wielu?
Mateusz Muryjas
Pijany jak Polak, czyli 25 lat w branży digital w kontekście reklamy alkoholu.
Adrianna Kubik, They.pl
SALA 1
SALA 2
SALA 3
SALA 4
Efektywność
Człowiek w centrum
Transformacja cyfrowa i innowacje
Odpowiedzialność
15:30 - 15:50
Czy analitykę da się otworzyć? Konkretne wnioski z konkretnego projektu.
Krzysztof Sobieszek, Meta, Joanna Makolądra, YOTTA by Publicis Groupe
25 lat #GenDigital, a dziewczyny w gamingu nadal pomijane - czyli jak zapominamy o połowie target grupy graczy.
Karolina Bąkowska, GoldenSubmarine
Skills not Jobs. Rekrutacja w czasach AI.
Rafał Oracz, AdNext
Czy to już czas na rządowy ban na social media?
Adam Biegalski, Havas Media Network
16:00 - 16:20
Konsultantki ery digital. Jak tradycyjne relacje z direct sales przekładają się na emocje w SoMe, a GenZ daje na to łapkę w górę.
Michał Hertel, Brandlift, Katarzyna Rodak, Avon
GenZ spotyka GenAI: ewolucja AI w reklamie oczami generacji Z.
Julia Zdobylak, Performics (Publicis Groupe) , Zofia Olsztyńska, Performics (Publicis Groupe)
Jak to się stało, że cały świat jest na … jedno kliknięcie? O tym, jak zmieniła się cyfrowa rzeczywistość na przykładzie branży finansowej.
Marta Markowska, mBank
Mniej znani jeźdźcy Apokalipsy, czyli dlaczego wciąż nie możemy uwolnić się od phishingu i innych socjotechnik.
Marta Fydrych-Gąsowska, Akamai Technologies
16:30 - 16:50
Unleash creativity. Sztuka tworzenia w racjonalnym świecie budżetów i KPI'ów.
Dominika Nawrocka, PHD / Media Direction OMD
Cała prawda o polskich Zetkach - insighty o generacji bez generalizacji.
Agata Korczak-Malczewska, They.pl, Patrycja Rogacz-Czerpak, They.pl
Rola gamifikacji w promocji marek oraz jej adaptacja do zmieniającego się otoczenia rynkowego.
Daniel Czapiewski, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT
Czy internety oduczyły nas kultury w naszym zawodowym życiu? Czy ktokolwiek przestrzega jeszcze korporacyjnego savoir-vivre? Czyli o wpływie digitalizacji na pracę, zwyczaje i zachowania pracowników.
Joanna Karwowska-Koza, Publicis Worldwide Poland