Sprawdź pierwsze potwierdzone wystąpienia >
KUP BILET

Najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce

2 dni

80 wystąpień

100 ekspertów

1000 uczestników

W programie konferencji między innymi:

Julia Zdobylak's photo
Zofia Olsztyńska's photo

GenZ spotyka GenAI: ewolucja AI w reklamie oczami generacji Z

Julia Zdobylak,
Performics (Publicis Groupe)

Zofia Olsztyńska,
Performics

Agata Korczak-Malczewska's photo
Patrycja Rogacz-Czerpak's photo

Cała prawda o polskich Zetkach – insighty o generacji bez generalizacji

Agata Korczak-Malczewska,
They.pl

Patrycja Rogacz-Czerpak,
They.pl

Adam Biegalski's photo

Czy to już czas na rządowy ban na social media?

Adam Biegalski,
Havas Media Network

Justyna Pyzik's photo
Katarzyna Czajkowska's photo

Szykujcie popcorn, jest inba! Czego uczą nas o konsumentach internetowe afery i dlaczego warto je analizować.

Justyna Pyzik,
Publicis Worldwide Poland

Katarzyna Czajkowska,
Publicis Worldwide

William Jones's photo

The Revolution in CTV Advertising: How Generational Changes in TV Habits has Transformed TV Advertising

William Jones,
Adform

Michał Hertel's photo
Katarzyna Rodak's photo

Konsultantki ery digital. Jak tradycyjne relacje z direct sales przekładają się na emocje w SoMe, a GenZ daje na to łapkę w górę.

Michał Hertel,
Brandlift

Katarzyna Rodak,
Avon

Zobacz więcej Zobacz więcej

25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość

Świat w 1999 roku był zupełnie inny niż teraz. Z Internetem łączyliśmy się przez modem, nikt jeszcze nie słyszał o smartfonach, influencerach i social mediach, a temat AI zarezerwowany był dla twórców science fiction. Właśnie wtedy, 25 lat temu, powstało IAB Polska. Co przez te ćwierć wieku jako branża osiągnęliśmy i co jeszcze przynieść może przyszłość? O tym własnie będziemy mówić podczas Forum IAB 2024. Pełna agenda konferencji już wkrótce!

czytaj więcej

O Forum IAB

forum-baner

2 intensywne dni spotkań z najważniejszymi przedstawicielami branży, również podczas afterparty

Ponad 80 bezkompromisowych wystąpień najlepszych ekspertów marketingu, biznesu i nauki

Najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce

Najczęstsze pytania (FAQ)

Po konferencji będziemy udostępniać uczestnikom prezentacje tych prelegentów, którzy wyrażą na to zgodę.

Kilka dni po zakończeniu Forum IAB 2024 prześlemy ankietę z prośbą o ocenę wydarzenia. Po jej wypełnieniu pojawi się link do pobrania prezentacji.

Nagrania prelekcji nie będą udostępniane.  
 

Wszystkie niezbędne informacje organizacyjne otrzymasz od nas drogą mailową kilka dni przed wydarzeniem na adres podany w zamówieniu. 

Bilet na Forum IAB otrzymasz w formie elektronicznej jako kod QR na podany adres e-mail.

Po dotarciu na konferencję wystarczy pokazać ten kod w punkcie rejestracyjnym.

atność za wydarzenie możliwa jest przelewem na podstawie wystawionej przez nas faktury, którą otrzymasz w ciągu kilku dni od przesłania zamówienia.  

Tak! Jeśli zarejestrował_ś się na Forum IAB, otrzymasz od nas przed wydarzeniem drogą mailową dostęp i dane do logowania do aplikacji mobilnej, w której:

  • znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące bieżącej edycji konferencji,
  • masz możliwość ułożenia własnej agendy,
  • możesz rozmawiać z innymi uczestnikami zarówno w wiadomościach prywatnych, jak i na naszym niezastąpionym czacie 😉

Za udział w Forum IAB 2024 możesz maksymalnie uzyskać aż 50 punktów recertyfikacyjnych:

  • 40 punktów za udział w konferencji
  • dodatkowe 10 punktów za udział w warsztacie dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, który odbędzie się po zakończeniu prelekcji pierwszego dnia wydarzenia

Punktów nie musisz nigdzie zgłaszać. Naliczymy je automatycznie na Twoim koncie na platformie DIMAQ w ciągu 21 dni roboczych od wydarzenia.

Jak najbardziej. Co więcej, dążąc do zmniejszenia naszego wpływu na środowisko, podczas konferencji będziemy serwować wyłącznie dania wegańskie i wegetariańskie.